ett inlägg jag skulle lagt upp i onsdags :D

wazzup alla där ute ! I dag har det varit en soft dag :D Vädret har ju varit as bra kyligt men inte så kallt att man hackar tänder , frost ute inge slask inge snö och något helt otroligt inge regn (det regnar typ alltid här) och lite sol :D jag skynda mig ut och tog en liten prominix innan det blev mörkt som det är nu, riktigt härligt tänk om alla dagar kunde vara så under vinter tid.

Jag har varit på as bra humör i dag jag vet inte varför men är det :D Tog mig en liten shopping runda skulle leta efter en filt eftersom det är skit kallt i mitt rum elementet har i allafall kickat igång bra det. Men har hitills inte hittat någon har inte kollat alla få affärer än men får väl se. På min lilla shopping tur blev jag anfallen av en svart katt alltså var jag än gick så följde den efter mig! Jag prata med Patricia i telefon hon fick sig i allafall ett gott skratt sen kunde den försvinna ett tag o sen så kom den tillbax. Till slut börja jag gå jätte fort då börja katten typ o hoppa och skulle efter mig! jag lovar den jagade mig och jag började skrika typ.

 Den var jätte söt men skit läskig , alltså jag fattar inte vad är det med djur o mig när jag var mindre blev jag jagad av en tax men nog om detta. Vi fick läxa i dag en liten läxa inget ansträngade men det chockerande är att jag tyckte det var kul , fråga mig inte varför men det kändes som att jag gick på typ mellan stadiet igen eller skulle på jul lov hahha. Den ska va inne i mogron och jag har typ gjort klart den.

Det är en grej kvar men den fattar jag inte. I skolan har vi gjort lite olika övingar för jag har inrikting artist man kan välja mellan det eller studio. Hur som helst så skulle vi jobba två ,  två och vi skulle rita tillsammans ett hus , ett träd, en banan och en hund. Vi fick inte prata med varann och vi fick bara ha en penna. Shiit vad vi garvade när vi visade upp teckningarna alltså jag skratta så jag grina så kul var det. (Jag ska ta kort på den sen så ni kan få se) Vi skulle även gå omkring och ha låg status sen bytte man så de andra fick ha hög stutus m.m.  Men ta hand om varandra där ute ska försöka bli bättre på att skriva här.


peace


Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0