det var länge sen !

Wazzup det var länge sen :D På höst lovet åkte jag hem till Avesta det var skit kul :D Det är synd att lovet inte var längre men  fick träffa mina nära o kära , kändes som att tiden sprang i väg men fick i allafall träffa dem :D Det går bra i skolan snart uppträdanade igen :D Denna gång rock tema som jag ser fram emot var lite rädd i början att det skulle skita sig men nu ser det ljust ut. Jag har slutat snusat , slutade för två dagar sedan så sitter med onico , det går väl halv bra mådde dåligt i natt och drömde mardröm vilket inte alls var kul!Men det går ändå bättre än vad jag trodde :D Fattar inte varför jag började med skiten men jag var väl inte särklit smart när jag var 13 år. Ja det är väl lite som hänt , jag ska försöka skriva oftare som jag gjorde i början. 


Musik tips Achy breaky heart  och somebody said a pryer - Billy ray cyrus 
 


Achy breaky heart svänger och är skit rolig  bara att dansa på !

Somebody said a pryer är riktigt bra väldigt djup och fin text !

I digg it


Peace

Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0