Tiden går fort

Tja shiit vad dagarna går fort , helgen är redan slut. Det jag har gjort i helgen är kollat på film , seta vid datorn, gjort musik ,  käkat snask och druckit bärs :D Jag vet att jag typ gör samma saker hela tiden och det kanske blir tråkigt att läsa om hahah. Men det viktigaste är att jag trivs och tycker det är kul vilket jag tycker och musik det kan man aldrig få för mycket av ! Förutom när örorna blir trötta. Det går rätt bra med snuset kan inte tro att det redan har gått en vecka sen jag sluta och  ja jag saknar det specillet en snus efter maten :(  Men jag vet att jag kommer tjäna på att sluta och då menar jag inte bara pengar. I morgon intar jag scenen på min skola hahaha vilket jag gör vart tredje vecka men ändå det är sån kick asså I love it ! Förra gången gick det ju inte så bra så som jag ville får se hur det går i morgon jag skriver sen. Jag orkar inte skriva mer nu hade gött och  ta handom varndra där ute :D



Musik tips

Mange Myt - kvinnoboxarvalsen en riktigt bra låt !


peace

Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0