veckan snart slut

Hey alla där ute ! Vad har hänt sen sist jag skrev , jo har haft sång lektion i dag det var as kul en ny övning lite jobbigare än de andra men bra och kul =) Har även jobbat med typ not lära så håller på och lär mig vad prim eller (primo) kanske det var minns inte , sekund , tesh och qvint m.m :D

jag kan berätta mer sen vad jag har lärt mig under veckan. Annrs då jo är lite trött kollade på Phantom of the opera den är så grymt bra och musiken alltså jag får gåshud tips om du inte sett den se den :D I allafall så somnade jag så är lite ny vaken just nu. I morgon kommer mina två fjantar hit, shiit vad kul vi ska ha och jag har saknat dem jätte mycke =)  Men ska snart gå o äta så ha de gött ta hand om varandra ! 


gammal bild media åkte till Sthlm (vi)


peace


Kommentarer
Postat av: Patricia

haha,vilken jävla bild ! Och du är den största fjanten av oss ;)

2009-11-25 @ 19:01:31
Postat av: Anonym

haahah :D tss jag är ju coolast av oss:P

2009-12-04 @ 15:48:34

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0