Snart höstlov eller ja nu !

tjena det var ett tag sen , men internet är kasst och jag har haft lite att göra så det har inte blivit av. Men skitsamma jag är lite trött det är tidigt på morgonen. I tisdags var det ju uppträdande och det blev inte som jag hade tänkt mig det gick väl hyfsat men jag är inte alls nöjd. Jag har alltid haft vädligt svårt med att ta emot komplimanger och nu var det extra svårt eftersom jag sj inte tyckte det var bra. Något nytt som jag måste lära mig för även om jag inte tyckte det var bra så tyckte dom andra det. Sen hade jag byggt upp så stora förväntnigar på mig sj och allt , jag tror jag ska skippa det och bara köra så får det gå som det går då brukar det oftast gå skit bra :D 

Annrs då jo vi har pratat om samplingar och vår uppgift var att sampla saker i naturen osv jag tyckte inte det var så jätte kul först men sen shiit vad roligt det var sen när vi skulle börja sätta i hop det till ett beat halva min grupp var inte där , så det var bara jag och Frida.

Vi skratta så tårarna nästan rann haha. Jag har en känsla av det kommer bli grymt ! Vi hade inga lektioner i dag  och snart bär det av hem eftersom det är höstlov eller ja det börjar engentligen på måndag men jag säger att det börjar i dag :D Det ska bli skit kul att träffa alla ! Jag har redan planerat min och maddes halloween jag försökte få henne med på att vi skulle gå bus eller godis hahaha men det gick inge vidare :D jag har nästan packat färdigt , så nu ska fixa lite saker men jag skriver väl snart igen


peace


Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0