kommer inte på någon rubrik

hey det var längesen ! 
Jag har bara tre veckor kvar  i skolan från och med i morgon. Det här året har gått as fort tyckte ja
nyss flyttade hit  men så äre. Jag jobbar just nu med slut projektet en demo känns lite stressad men ska hinna göra klart ! är på riktigt bra humör idag solen skiner =) lite grejer som hänt då : jo förra helgen grillade ja och ett gäng kompisar det var jätte mysigt och det hade varit ännu roligare om det hade varit lite varmare så jonas kunde hämtat gitarren men men blir väl fler ggr. Sen att korven inte ville ligga kvar på grillen och hamnade i gräset 785 ggr är väl en annan historia. I onsdags tror ja det va så hade vi vatten krig hehe gissa vem som blev blötast inte jag i allfall =) vi lyssna på musik och satt i solen också sen så kollade vi på dom kollar oss mods :D Skit bra ! Har besluts ångest på vad ja ska för omslag på demon ! Men det fixar väl sig. Nä nu ska ja fortsätta lyssna på party / sommar musik  hade gött där ute =)


peace 



p.s tips på bra party / sommar musik ge mig ! :D   






Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0