ont i armen , reagge tema , förra inlägget !

hej sist jag skrev var jag ju rimligt sur eftersom mitt LÅNGA inlägg försvann bara sådär och det gick inte att få tllbaks! Men det är bara att gå vidare jag skrev i allafall om Maddes bröllop en av mina bästa vänner som gifte sig för inte allt så längesen ,  om hennes möhippa som var så grymt kul och min 20 års dag ! :D I allfall i går stod jag på scen igen denna gång reagge tema och det gick åt pipan.

Anleding ja en massa strul med grupp och grejer och jag la inte ner så mycket tid som jag brukar, gav inte 110 % helt enkelt. Sen har det gått bra varenda gång så nån gång lär det väl skita sig. Jag var helt klart besviken på mig sj och arg.... Men ser fram emot nästan gång det är bara att hoppa på banan igen och köra.

Det gick ju i allafall bättre än vad jag trodde ,  jag trodde jag skulle tappa redan i början inte komma i håg en ända rad men missa i slutet. något annorlunda va att min grupp hade stativ på scen har aldrig stått på scen med stativ och det var inte min grej men har i allafall testat :D

Några kul grejer är ju att ja har börjat lira innebandy fast är bara en av grejerna kör även badminton , styrketräning och lite pingis det är as kul! Jag pangade in tre mål på innebandyn mitt lag losade men var nöjd över min insats.

Vi körde även rundpingis fast jag blev så förbannad och trött på att åka ut hela tiden så jag gick och slog på boxnings säcken ist alltså styrketräna :D Jag hoppas min arm kommer kvickna till snart har haft as ont i den sen i freddags jag vet inte var det är för fel antingen lång varig tränings värk , muskel bristnig eller nått annat. Kan ha ramlat också (var ut och partajade :P ) 

jag hoppas det går över snart vill komma i gång med tränigen igen. Fast den är på bättrings vägen så det är ju bra :D I dag ska jag till bibblan låna nya böcker , skriva lite på mina låtar jag håller på med sen så vet jag inte så mycket mer vad som händer i dag :) 

Någon som har nå tips på nån bra bok? 


peace !


Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0