tjena mors din gallors ? :D

hej så i dag skiner solen det blir jag glad av , fast jag har haft sol hela veckan :D Så på sport lovet var jag hemma det var kul speciellt att träffa alla :D Jag o madde lirade tv spel och i bland så var jocke och mattias med. Måste säga att jag har tagit det rätt bra har inte vunnit en enda gång och ändå så har jag inte blivit så arg = P Hade även ett litet 20 års party , synd att alla inte kunde komma men vi som var där hade i allfall kul :D

Vi käkade midddag kyckling ,  klyft potatis fast de såg ut som chips , grönsaker och bernie sås mums ! Sen spelade vi öl spelet och senare på kvällen drog vi ut på krogen =) okej ja jag spydde som en häst och sarah med för att jag spydde men men sånt som händer om man dricker för snabbt och för mycket.



Efter en stunds vila drog vi på krogen och hade det värsta party humöret då var vi på  G :D  Annrs då jo har inte varit i skolan på hela veckan för jag blev sjuk på måndags kvällen men är bättre nu. Jag åkte ju tåg tillbaka till skolan skulle varit fram tio i fyra kom fram kvart över sju , jag tänker inte gnälla för det finns andra som fått väntat tio timmar. Men ändå det var drygt och is kallt ! Fast jag förstår inte det kaos som uppstått på grund av snö o vädret vi har haft, alltså att bussar och sånt inte gått i tid folk har varit som tokiga och nästan börjat slåss. Tänk om sverige skulle drabbas av en riktig katastrof och då menar jag en riktig katastrof !



Jag tror inte vi skulle klara av det om männsikor blir galna av att bussen inte går i tid tänk dig då om typ hus skulle rasa på grund av jordbävning. Nä snälla ja menar det blir väl inte bättre eller att bussarna går snabbare för att folk blir tokiga och varför ska alla jämt ha så brottom med precis allt ?




Jag tror att människor stressar mer än vad som behövs kanske inte jag då (haha). Stanna upp en sekund när du springer till bussen och ta ett djupt andetag och se upp så inte livet springer förbi dig. Beställde en ny t - shirt i torsdags och den kom på fredan  snacka om snabb leverans det tackar jag för :D Lägger upp bild sen. Nä nu ska jag gå och handla käk och se på film.


peace   out  ( om ni inte ser vad jag har på flaskan så är det en beer bong och hade inga flask öl bara burkar så man tager vad man hager  :D )

Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0