stress, lekar , grillning , consert =)

hallo det var ett tag sen men slänger in ett inlägg nu. Hade skol avslunting för lite mer än en vecka sen och sista veckan var väldigt stressig men antar att det är så när man inte börjar göra saker i tid. Jag hann i allfall klart med mitt projekt arbete ett litet demo kitt. Jag fick mycke bra omdömen eftersom man inte får betyg om man går på folkhögskola :D Vi slutade på fredagen men hade consert på torsdagen och det var den roligaste och bästa consert jag gjort hitills! Alltså alla som uppträdde gav verkligen allt själva energin i rummet det var grymt, det var som att nu gör vi de här för sista gången så visar vi dom typ. Jag tror det var extra laddat eftersom B.R.A har lagts ned jag och min klass var dom sista som gick. Det var så kul att se hur alla hade utvecklats under detta år i från första gången vi stod på scen tills nu ! Det var i allfall hur grymt som helst. Tidigare på torsdagen så hade vi lekar och sedan korv grillning det var kul. På kvällen satt vi ute på gräsmattan och drsck bärs , vi sjöng och solen glimtade litegrann :D mamma kom på torsdan också eftersom hon skulle hämta mig och det är rätt långt så vi städade ut mitt student rum hon var snäll och hjälpte mig. På fredagen så var det samling i aulan rektorn sa ett par ord och vi sjöng både idas sommar visa och den blomster tid nu kommer alltså jag fattar inte jag blir aldrig av med den där låten ja trodde jag sjöng den för sista gången förra året när jag tog studenten men tydligen inte. Efteråt fick vi en brak middag med super god efterätt sen säga hejdå och ja och mamma började vår resa hem. Skriver mer sen har en del att skriva om somsagt. I morgon väntar arbetsförmedlingen..... peace

Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0