En chill fredag kväll!

Hey tänkte jag skulle skriva något , eftersom jag har trogna läsare som tittar in varje dag och bli besvikna hela tiden , så här är till er.Eller kanske bara är Madde hahha men hon förtjänar då att bli positift överaskad=)Jag sitter just nu o dricker bira och skriver lite på min låt. Jag har förtillfället tagit paus från låtskrivandet o lyssnar på Simon emanuel aka paragon som släppt ett mixtape vid namn simon tid. Det låter soft! I kväll blire nog att se på masjävlar , göra musik ,dricka bira. ja får se :D Aah vetinte mer vad jag ska skriva hehehe får bli allt för denna gång :D take care peace !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag blir så lycklig när du har skrivit! : D Då har jag något att göra om dagarna... ;P

2010-11-24 @ 17:14:55
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0