I'am back !

tjaba tjena hallo jag är tillbaka ! Vet att det var skit längsen jag skrev blogg men vad gör det då ? Ingen som läser den i allfall hahaha. Hur som helst vad har hänt sen sist jag skrev - jo jag har flyttat tillbaka till Avesta. SKol tiden i Färgelanda tog slut i maj...... Sommaren då , jag hade en mycket härlig sommar , jag var hundvakt två veckor i skogsbo tog handom tre stycken o boy det var inte det lättaste men så roligt. Jag bodde sj i huset och bjöd över homies på grill kvällar. De var så snälla att de följde med ut på promenad med hundarna tack. Vi grillade eller jag dukade madde tog sig an grillen hahahah nog bäst det;)Att ligga i poolen med en iskall öl var inte helt fel heller kan jag ju säga. Var även till stlm ett antal ggr och jag gick på min första AIK match. Jag , Patrik , Patricia gick och det var bland det bästa jag gjort i mitt liv, vilken upplevelse alltså det går inte att beskriva! AIK i mitt hjärta tack för att ni tog med mig dit.Solade , bada , festa , va med kompisar jao det var en bra sommar i allfall :D Hösten kommer med storm steg nu och idag när jag tog min promenix så var det riktigt kallt. Men jag älskar hösten så ska vara ute riktigt mycket nu. Kanske ska börja på sjövik på måndag ett projekt för arbetslösa som jag är. Det heter kunskapslyftet och verkar skit kul så hoppas det blir av. Annrs så söker jag jobb och hoppas på flytt ner till sthlm :D Idag har jag även gjort klart en låt så det känns nice kanske dags för studion snart då :P peace

Kommentarer

Kommentera om du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din blogg. mabye I check it out:

Whats on your mind?

Trackback
RSS 2.0